ASSIGNATURES·GENERAL

Llibres de text extraviats

Estimades famílies. Estic veient que hi ha alguns casos de llibres extraviats a la classe. Llibres que de la nit al matí desapareixen i ja no se’n torna a saber d’ells.

Jo vos vaig oferir la possibilitat de que els llibres es queden a classe per tal de que no facen tant de viatge dintre la motxilla. Pense que és una sol.lució per tal que no passen aquestes coses.

La classe quan jo no estic sempre està tancada amb clau per tal d’evitar que ningú trobe a faltar res, però no sé que ha pogut passar …

També ha passat que a algun llibre se li ha caigut la pegatina que portava el nom i després no sabem de qui és.

Per tot açò, vos demane que entre tots tinguem una miqueta més de control amb els llibres de text. Si preferiu que estiguen guardats a casa i vagen dintre la motxilla cada dia per mi no hi ha cap inconvenient. Pot ser siga una manera definitiva per tal que no s’extravie ningun llibre a classe.

D’altra banda, si hi ha algun llibre que porta temps sens aparèixer cal que posem alguna sol.lució. Els xiquets no poden estar sense portar el llibre, ja que el necessiten per treballar. En aquest sentit es poden fer varies coses:

1. Imprimir els temes que falten. Ja sabeu que jo estic escanejant cada tema de matemàtiques, valencià, castellà, naturals i socials, i els pose a la vostra disposició al blog de la classe. Podeu accedir als llibres de text clicant directament ací o al dibuix que teniu més avall.

2. Demanar el llibre que falta a algun company/a i fotocopiar el que es necessita.

3. Comprar el llibre que falta.

Demane la vostra col.laboració per a solventar aquest problema. Jo puc fer puntualment alguna fotocòpia, pero no és una cosa que puga fer a diari.

Gràcies pel suport que sempre trobe per la vostra part.

 

Responder

